Η ΔΕΗ A.E. ανακοινώνει ότι, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε χθες, Παρασκευή 25.11.2011, την κατακύρωση του Διαγωνισμού για την εκτέλεση του Έργου «ΑΗΣ Πτολεμαΐδας – Μελέτη, προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία Ατμοηλεκτρικής Μονάδας V μικτής ισχύος 550 έως 660 MWel, με καύσιμο κονιοποιημένο λιγνίτη, και με δυνατότητα παροχής θερμικής ισχύος 140 MWth για τηλεθέρμανση», στη μειοδότρια εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. και την ανάθεση του Έργου έναντι συμβατικού τιμήματος 1.394.634.137,82 ευρώ.
Για την υπογραφή της Σύμβασης θα πρέπει προηγουμένως να εξευρεθεί η αναγκαία χρηματοδότηση που θα εξασφαλίζει την ικανοποιητική για την Επιχείρηση απόδοση του Έργου.
Η προσφορά της εταιρείας ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – με υπεργολάβους τις εταιρείες Hitachi Power Europe GmbH, Hitachi Ltd Ιαπωνίας και την Hamon Environmental GmbH – αφορά σε μονάδα εγκατεστημένης ισχύος 660 MW.
Η νέα μονάδα θα διαθέτει εξοπλισμό της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας και θα υποκαταστήσει παλιές, ρυπογόνες και υψηλού λειτουργικού κόστους μονάδες, συμβάλλοντας σημαντικά στη βελτίωση του περιβαλλοντικού προφίλ της Επιχείρησης.
Άμεση ήταν η αντίδραση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ η οποία στην ανακοίνωσή της για την ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ V, αναφέρει:
Μετά από τη διαρκή πίεση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ αλλά και όλων των συλλόγων - μελών της ανατέθηκε σήμερα, 20 μήνες σχεδόν μετά την προκήρυξη της (14/4/2010), η κατασκευή της μονάδας ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ V στη μειοδότρια κοινοπραξία (ΤΕΡΝΑ) έναντι συμβατικού τιμήματος 1.394.634.137 ευρώ.
Όμως επειδή τα βρώμικα παιχνίδια των συμφερόντων, μας είναι γνωστά και επειδή κανείς δεν μπορεί να επικαλεσθεί άγνοια κινδύνου, απαιτούμε εδώ και τώρα (όσο γίνεται πιο γρήγορα) να υπογραφεί η σύμβαση και να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Ταυτόχρονα, ξεκαθαρίζουμε ότι «στραβοπατήματα» δεν θα ανεχτούμε. Η μονάδα θα ανήκει 100% στη ΔΕΗ.
ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Η ΔΕΗ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ.
ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ
Υ.Γ. 1 κ. Διευθύνοντα αρκετά χρόνια χάθηκαν. ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕΡΑ !
Υ.Γ. 2 κ. Παπακωνσταντίνου η «εγκαταλείψτε» τα σχέδια για την πώληση λιγνιτικών σταθμών η ετοιμάστε πολλές διμοιρίες των «ΜΑΤ», γιατί όντως θα χρειαστούν πολλές.
Δημοσίευση σχολίου